Als Support Consultant ben je het eerste aanspreekpunt voor onze klanten wanneer deze ondersteuning nodig hebben. Je inventariseert de situatie en organiseert een passende oplossing. Voor complexere vraagstukken communiceer je met de ontwikkelaars en de consultants. Je bent daarmee ook intern de sleutelfiguur voor het afhandelen van de supportvraagstukken.
Naast het dagelijks support sta je de klant ook bij met raad en daad zodat zij hun processen efficiënt kunnen afhandelen. Bij het uitkomen van nieuwe functionaliteiten middels softwareversies en -patches informeer je de klanten middels een schrijven. Tijdens je werk ben je betrokken bij vrijwel alle bedrijfsprocessen van de klant. Dit zorgt voor een dynamische werkomgeving, waarbij je dagelijks te maken krijgt met nieuwe uitdagingen.
Zeibur biedt naast SAP Business One als ERP oplossing een aantal eigen bijbehorende oplossingen zoals Steel One (voor de staalhandel), EDI-koppelingen en BEAS (voor productie bedrijven). Dit zorgt een afwisselende baan waarbij je te maken krijgt met verschillende software applicaties, projecten en type klanten.
Zeibur is dé SAP Business One Partner voor handels- en productiebedrijven. Wij zijn gespecialiseerd in internationale implementaties en ondersteuning. Onze klanten zitten dan ook grotendeels buiten Nederland. Met Business One zijn we in staat vele bedrijven te faciliteren, echter ligt onze focus op de wat zwaardere industrie zoals bijvoorbeeld de handel in metaal, waarvoor wij een geheel eigen oplossing hebben ontwikkeld.
Wij hebben er bewust voor gekozen om onze dienstverlening te baseren op de oplossingen van SAP, marktleider op het gebied van ERP en een betrouwbare en zekere partner die onze klanten helpt in hun ambities voor groei en ontwikkeling.
Neem dan contact op:
Acquisitie n.a.v. onze vacatures wordt niet op prijs gesteld!
Solliciteer op deze vacature! >