service en support

SERVICE

Zeibur verzekert u altijd van een goede service en support. Wij bieden ondersteuning op afstand of indien gewenst op locatie. Wij gaan proactief te werk zodat u als klant altijd en overal over een werkend systeem beschikt.

 

SUPPORT

Om uw SAP Business One omgeving of andere oplossingen te ondersteunen, kunt u tijdens kantoortijden altijd contact op nemen met onze helpdesk. Op verzoek kunnen wij ook een support buiten de reguliere uren verzorgen. Voor vragen over het functioneren van de software of het afhandelen van urgente meldingen kunt u altijd bij Zeibur terecht.

 

Op basis van een onderhoudscontract bent u gewaarborgd dat uw software blijft functioneren. We voeren product updates uit en helpen u daar waar het nodig is.

 

Meldingen worden volgens een vooraf gedefinieerde priorisering afgehandeld waardoor direct helder is wat de urgentie van een probleem is.

 

Een Zeibur consultant kan altijd op afstand uw scherm overnemen voor directe support. Wij staan altijd voor u klaar.

 

 

zeibur support:

  • Trainingen
  • helpdesk
  • Advies
  • ondersteuning

Support of meer informatie?

Neem dan contact op met
078 - 2049021

NEEM CONTACT OP: 078-2049020 OF GEBRUIK HET CONTACTFORMULIER

Klaar voor een goede oplossing?
Zeibur creƫert moderne IT oplossingen met als vaste kern het solide ERP systeem SAP Business One voor productie-, service- en handelsbedrijven. Naast software implementaties biedt Zeibur analytische branchegerichte oplossingen om interne bedrijfsprocessen doortastend te faciliteren. Onze onderscheidende bedrijfskundige aanpak en het volledig doorgronden van de core business, levert toegevoegde waarde om samen verder te bouwen aan de key success factoren van uw bedrijf.

ZEIBUR B.V. | Pieter Zeemanweg 155 | 3316 GZ Dordrecht | info@zeibur.nl | +31 (0)78-2049020