Om belangrijke informatie met uw klanten te delen bieden wij een webportal welke is gekoppeld met SAP Business One. Door u geselecteerde klanten kunnen op de portal informatie terugvinden over de status van offertes, openstaande en reeds geleverde verkooporders, raamovereenkomsten, leveringen en facturen. Tevens biedt de portal de mogelijkheid om documenten te delen met uw klant. Bijvoorbeeld voor het delen van certificaten of productspecificaties behorende bij het geleverde materiaal.
Ook biedt de portal de mogelijkheid om orders te verwerken. Uw klant kan zelf een bestelling plaatsen o.b.v. zijn eigen prijzen zoals die door u in SAP zijn vastgelegd. U kunt werken met een vaste bestellijst waardoor het proces snel en efficiënt verloopt.
Onze webshop biedt u de mogelijkheid om uw producten te verkopen zonder dat het noodzakelijk is om vooraf in te loggen. De producten die u in SAP aanmerkt voor de webshop zullen daar worden getoond. Evenals algemene prijzen en specificaties. Ook voorraadinformatie kan getoond worden om zo de beschikbaarheid aan te geven.
De webportal en de webshop gebruiken SAP Business One als basis van waaruit u de data beheert. Het onderhoud op de prijzen, kortingen, klant- en artikelstamdata vindt plaats in SAP. Geheel gecentraliseerd vanuit Business One.